Publiée le vendredi 20 novembre
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Début de la mise en place du fonds de dotation Métamorphoses pour l'innovation managériale humaniste
Publiée le jeudi 12 novembre
Une équipe restreinte composée de TreeBuddies et d'autres est en place, avec un plan d'actions détaillé et un calendrier ambitieux. |
Publiée le lundi 12 octobre
Les projets présentés par l'Agence des fréquences sur notre recommandation dans le cadre des projets d'investissement d'avenir sont tous retenus. Bravo à toute l'équipe ! |
Publiée le samedi 10 octobre
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Publiée le jeudi 18 juin
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avec aujourd'hui les leçons tirées de l'expérience : nous sommes le premier cabinet de conseil à l'avoir fait, à vous d'essayer !
As it turns out, most companies did a solid job of addressing their employees’ basic needs of safety, stability, and security during the first phase of the COVID-19 crisis. However, those needs are evolving, calling for a more sophisticated approach as organizations enter the next phase.
The return phase presents an opportunity for companies to rethink the employee experience in ways that respect individual differences—home lives, skills and capabilities, mindsets, personal characteristics, and other factors—while also adapting to rapidly changing circumstances. The good news is that with advances in listening techniques, behavioral science, advanced analytics, two-way communication channels, and other technologies, leaders can now address employee experience in a more targeted and dynamic way. While drilling down on which employees need more and varied types of support, they can also tailor actions that create widely shared feelings of well-being and cohesion across the workforce.