Publiée le jeudi 28 mars
Article et vidéo sur notre approche d'un monde de disruptions à apprivoiser |
Publiée le lundi 04 mars
En vidéo et sous forme d'article, tout sur notre modèle et notre proposition de valeur en 2 minutes et demie |
Publiée le mercredi 19 décembre
Dans son cahier spécial entreprises du 12 décembre, l'Express nous interroge sur l'intelligence collective |
Publiée le mardi 21 aoút
BFM Business nous demande tout sur Blooming en 5 minutes pour PME Stories : positionnement, offre, références, modèle, partenaires.. |
Publiée le lundi 09 juillet
Ce matin nous enregistrions notre participation à une nouvelle émission sur BFM TV : PME Stories. Tout savoir sur nous en 5 minutes : première diffusion le 20 août à 19h. |
avec aujourd'hui les leçons tirées de l'expérience : nous sommes le premier cabinet de conseil à l'avoir fait, à vous d'essayer !
As it turns out, most companies did a solid job of addressing their employees’ basic needs of safety, stability, and security during the first phase of the COVID-19 crisis. However, those needs are evolving, calling for a more sophisticated approach as organizations enter the next phase.
The return phase presents an opportunity for companies to rethink the employee experience in ways that respect individual differences—home lives, skills and capabilities, mindsets, personal characteristics, and other factors—while also adapting to rapidly changing circumstances. The good news is that with advances in listening techniques, behavioral science, advanced analytics, two-way communication channels, and other technologies, leaders can now address employee experience in a more targeted and dynamic way. While drilling down on which employees need more and varied types of support, they can also tailor actions that create widely shared feelings of well-being and cohesion across the workforce.