Publiée le mardi 18 mai
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Publiée le lundi 03 mai
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Publiée le mercredi 28 avril
rn rnsur le thème "Comment l’entreprise peut construire et financer les métiers de demain ?" avec la complicité d'Olivier Girinon rnrn Inscrivez vous ! rn |
Publiée le mardi 27 avril
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Publiée le lundi 19 avril
Nous intervenons mi juin lors du prochain conseil d'administration de l'Association pour le développement des sciences et techniques de l'environnement, pour parler coopération en période de crise. D'ici là, elle nous consacre une interview dans sa newsletter Essais & Simulations de ce mois |
avec aujourd'hui les leçons tirées de l'expérience : nous sommes le premier cabinet de conseil à l'avoir fait, à vous d'essayer !
As it turns out, most companies did a solid job of addressing their employees’ basic needs of safety, stability, and security during the first phase of the COVID-19 crisis. However, those needs are evolving, calling for a more sophisticated approach as organizations enter the next phase.
The return phase presents an opportunity for companies to rethink the employee experience in ways that respect individual differences—home lives, skills and capabilities, mindsets, personal characteristics, and other factors—while also adapting to rapidly changing circumstances. The good news is that with advances in listening techniques, behavioral science, advanced analytics, two-way communication channels, and other technologies, leaders can now address employee experience in a more targeted and dynamic way. While drilling down on which employees need more and varied types of support, they can also tailor actions that create widely shared feelings of well-being and cohesion across the workforce.