Publiée le jeudi 06 avril

Le modèle BuddyTree de gouvernance des données par la valeur : https://www.youtube.com/watch?v=KSNsBH4BKKs&list=PLw-7rXLO8w2EDNACUGKOPyLr9FWOYzdcD&index=83

Publiée le jeudi 30 mars

Tous les détails sur https://hackathon.anfr.fr/

N'hésitez pas à vous inscrire de notre part pour participer.

Publiée le vendredi 03 mars

Blooming Partners est officiellement enregistrée comme organisme de formation sous le n° 11755562875 !

 
 
 
 
Publiée le mercredi 22 février

C'est officiel : le chiffre d'affaires Blooming Partners an II est le double de celui du premier exercice. Merci à tous ceux qui nous ont fait confiance !

 
 
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Troisième et dernier volet du podcast d'Indya Pereira En4Jours sur la semaine de 4 jours

avec aujourd'hui les leçons tirées de l'expérience : nous sommes le premier cabinet de conseil à l'avoir fait, à vous d'essayer !

 
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Mc Kinsey : COVID-19 and the employee experience: How leaders can seize the moment

As it turns out, most companies did a solid job of addressing their employees’ basic needs of safety, stability, and security during the first phase of the COVID-19 crisis. However, those needs are evolving, calling for a more sophisticated approach as organizations enter the next phase.

The return phase presents an opportunity for companies to rethink the employee experience in ways that respect individual differences—home lives, skills and capabilities, mindsets, personal characteristics, and other factors—while also adapting to rapidly changing circumstances. The good news is that with advances in listening techniques, behavioral science, advanced analytics, two-way communication channels, and other technologies, leaders can now address employee experience in a more targeted and dynamic way. While drilling down on which employees need more and varied types of support, they can also tailor actions that create widely shared feelings of well-being and cohesion across the workforce.